Împreună construim o identitate vizuală pentru firma ta, care să rezoneze cu publicul tău țintă.
Pentru acest proiect a fost creat și un scurt ghid logo, un fișier ce include detalii despre logo-ul final, cum ar fi: numele fonturilor folosite și culorile logo-ului în variantele CMYK, RGB, HEX și Pantone (PMS).
Folosirea elementelor din acest scurt ghid ajută la dezvoltarea de noi elemente de branding ce vor oferi o continuitate în identitatea vizuală, cum ar fi design-ul cărților de vizită prezentat alături. Această continuitate ajută la o implementare corectă a identității vizuale și ajută brand-ul a se impune și a deveni memorabil și ușor de recunoscut.
Vrei un site care să inspire încredere și care să te aducă mai aproape de audiența ta?
După dezvoltarea identității vizuale a brandului kronau, următorul pas a fost crearea unui site de prezentare. Scopul acestuia este de a prezenta business-ul și produsele . La crearea acestui site am dezvoltat un design modern și industrial, pentru a fi în temă cu activitatea și stilul brandului. Designul site-ului este unul responsive, fiind adaptabil oricărui dispozitiv, fie calculator/laptop, tabletă sau smartphone.
Pe parcursul dezvoltării identității vizuale pentru brandul kronau, unul dintre elementele de branding aferente pe care le-am creat a fost o semnătură de e-mail în format HTML. Câteva dintre beneficiile pe care o astfel de semnătură le oferă sunt:
- Seriozitate și profesionalism;
- Continuitate în aplicarea identității vizuale;
- Elemente active ce pot fi ușor accesate de către destinatarii e-mailurilor trimise: link-uri către site, adrese de email ș.a.;
- Accesibilitate către informațiile firmei.