Dezvoltare Identitate Vizuală Pentru Brandul Principal
Pentru acest proiect am lucrat la dezvoltarea a 2 identități vizuale:
- "Cazane Țuică Sălciile" - brandul principal, distileria, prin intermediul căreia se produc băuturi pentru clienții distileriei.
- "Bodel Distillery" - un sub-brand folosit pentru producția și vânzarea propriilor băuturi alcoolice: țuică și pălincă.
Identitatea brandului principal
La dezvoltarea identității vizuale pentru brandul principal, am avut misiunea de a crea un logo care să îmbine stilurile tradițional și modern. Tradițional pentru a reprezenta istoria distileriei, fiind deschisă în anul 1956, iar modern pentru a reflecta aparatura modernă și focusul pe dezvoltarea distileriei.
Logoul final este unul de tip emblemă, în care au fost îmbinate următoarele elemente:
- Denumirea brandului.
- Sloganul.
- Cazanele distileriei ca simbol principal.
- O monogoramă "KZN" care va fi folosită individual, iar prescurtarea este folosită la numerele de înmatriculare ale distileriei.
A urmat apoi dezvoltarea identității vizuale pentru sub-brand…
Inspiră încredere și profesionalism cu ajutorul unei identități vizuale bine definite pentru afacerea ta.
Identitate Vizuală Sub-Brand
Creare logo personalizat "Bodel Distillery"
Pe parcursul colaborării cu clientul nostru, acesta s-a decis să lanseze un sub-brand în tutela căruia să comercializeze propriile produse. Scopul principal în definirea identității vizuale pentru acest sub-brand a fost crearea unui design de logo care să reprezinte o continuitate a brandului principal și a identității vizuale a acestuia.
Pentru a ne atinge scopul, am dezvoltat noul logo folosind elemente de bază din identitatea vizuală a brandului principal, mai exact:
- În crearea logoului pentru sub-brand am folosit aceeași familie de fonturi prezentă în logoul brandului principal.
- S-a folosit o paletă de culori similară.
- A fost integrată monograma "KZN" în interiorul logoului sub-brandului, făcând astfel o legătură directă cu brandul principal.
În baza acestor identități vizuale, a fost dezvoltat design de etichete pentru diferite sortimente și recipiente…

Design de Etichetă, Pliant și Cărticică Informativă
În continuarea proiectului au fost realizate materiale de design suplimentare, aplicând identitățile vizuale deja create. Materialele de branding aferente au inclus:
- Design de Etichete: am dezvoltat un sistem de design de etichetă pe care l-am putut adapta sortimentelor de produse ale sub-brandului.
- Design de Pliant: am creat un design de pliant care să fie reprezentativ pentru brandurile clientului, în care au fost introduse toate sortimentele comercializate.
- Design de Cărticică Informativă: a fost creat un design de cărticică, având ca scop să fie atașată fiecărei sticle cu o scurtă poveste a brandului și a produselor oferite.
Pe parcursul proiectului ne-am asigurat că materialele dezvoltate lucrează împreună cu scopul de a implementa o identitate vizuală consistentă și definitorie pentru brandurile clientului.
Ai și tu un business? Împreună îi putem dezvolta o identitate vizuală definitorie, memorabilă și care să rezoneze cu publicul tău țintă!