Creare Logo Design și Identitate Vizuală

Identitatea vizuală a afacerii tale te poate ajuta să crești sau te poate trage în jos!

Presupunând că scopul tău este să crești, o identitate vizuală construită pe viziunea și valorile companiei, adaptată pentru audiența țintă, va face diferența dintre cele două rezultate. Iar începutul dezvoltării unei identități vizuale solide este crearea unui logo.

Pentru realizarea unui logo și dezvoltarea identității vizuale pentru clienții noștri, am dezvoltat un formular de briefing cu ajutorul căruia, odată completat, să putem înțelege fiecare business cu care colaborăm. Acesta este primul pas pentru a începe un proiect!

logo-design-tip-simbol-initiale-monograma-4x3
Thinkviser-Social_03
logo-design-tip-emblema-stema-4x3
logo-design-glow-bar-02
VV-Social_06

Soluții create pentru clienții noștri, afaceri dintr-o varietate de domenii

Portofoliu logo design și identitate vizuală

Încă de la începerea activității în România, în anul 2017, am jucat un rol important în definirea și realizarea logo-urilor și identităților vizuale pentru multe companii mici și mijlocii foarte interesante. Am găsit soluții pentru business-uri din (aproape) orice domeniu de activitate, multe dintre ele fiind incluse în portofoliul nostru, iar mai jos le găsești pe cele adăugate recent.

Prețuri și pachete de servicii creare logo design și identitate vizuală

Un logo sau un pachet complet de identitate vizuală?

Vrei ca afacerea ta să exprime profesionalism și seriozitate chiar de la prima interacțiune cu un potențial client? O identitate vizuală aliniată cu misiunea, viziunea și valorile afacerii tale este soluția pe care o cauți. Iar noi am pregătit 3 pachete de logo design și identitate vizuală, care să acopere nevoile de început ale unui business.

Pachet

Basic

200€
150€
Nu se aplică TVA
Primele concepte în 3-5 zile lucrătoare
Pachet

Startup

300€
250€
Nu se aplică TVA
Primele concepte în 3-5 zile lucrătoare
Pachet

Identity

700€
500€
Nu se aplică TVA
Primele concepte în 3-5 zile lucrătoare

Cum va decurge colaborarea noastră

pașii parcurși de la comandă la finalul proiectului

Primul pas pentru a începe o colaborare împreună este să completezi formularul de briefing care ne va ajuta să înțelegem cât mai bine proiectul tău. Aici vei introduce orice informație relevantă pentru afacerea ta și în baza punctelor din formular.

După ce ai completat formularul și ne-ai trimis datele proiectului tău, te vom contacta în următoarele aproximativ 24 de ore pentru a-l confirma și a pune la punct toate detaliile, în caz că a fost ceva neclar.

După ce toate detaliile au fost lămurite și stabilite, se va trimite contractul pentru semnare și o proformă pentru plata avansului.

După partea de birocrație, începe procesul de creație. Aici ne vom folosi de toate informațiile culese în urma briefing-ului și a discuțiilor purtate până în acest pas, vom face research, brainstorming și schițe, iar din toate acestea vom crea primele propuneri de logo design, soluții gândite special pentru proiectul tău.

Odată ce ți-am trimis primele propuneri de logo design, îți alocăm timp pentru a le analiza și a-ți face o idee legată de direcția în care dorești să continui. Apoi, așteptăm din partea ta un feedback și eventuale cereri de modificări asupra propunerilor primite, dacă va fi nevoie. Îți suntem alături și pentru a-ți răspunde la întrebări sau nelămuriri.

Numărul sesiunilor de feedback și modificări diferă de la proiect la proiect. Pot fi proiecte care se finalizează după primele propuneri de logo, sau proiecte ce pot avea câteva sesiuni de feedback și modificări până a se ajunge la un rezultat final.

Când am ajuns la acest pas înseamnă că am ajuns o variantă finală de logo design pentru afacerea ta, acum urmând să pregătim fișierele finale. În funcție de pachetul sau opțiunile extra pe care le-ai comandat în proiectul tău, aici vom pregăti atât fișierele logo-ului cât și design-ul elementelor aferente, urmând ca acestea să fie trimise într-un pachet final, bine structurat.

Ce reprezintă elementele prezente în pachetele de logo design

Definim termenii și clarificăm fiecare element

Dacă te-au indus în eroare termenii din pachetele de logo design sau extraopțiunile din formularul de briefing, mai jos le-am detaliat pe fiecare în parte. Astfel, poți lua cea mai calculată decizie legată de pachetul pe care dorești să îl comanzi.

Propunerile de logo design

Menționate și ca modele / concepte ș.a.

Pentru fiecare proiect de logo design și identitate vizuală sunt pregătite câteva propuneri de logo design. Numărul acestora este definit de pachetul și extraopțiunile alese în formularul de briefing/comanda plasată.

Propunerile de logo design se dezvoltă în prima parte a proiectului, reprezentând primele modele de logo pe care le dezvoltăm în baza brief-ului și discuțiilor purtate. În baza acestora se vor face modificări și vom lucra până se va ajunge la o versiune de design finală.

exemplificare-revizii-modificari-logo-design-brandcreators-02

Modificările de logo

Explicate și clarificate

Diferența dintre propunerile și modificările de logo design o reprezintă faptul că la propuneri se creează concepte noi în baza briefului inițial, iar la modificări se lucrează pe conceptele deja create, în baza feedback-ului primit.

Aici se vor putea efectua modificări de text, culori, aranjare, dar și ajustarea simbolurilor deja create, dacă va fi cazul, astfel încât logo-ul final să reprezinte cât mai bine afacerea ta. Numărul permis de modificări este dat de pachetul și extraopțiunile alese în momentul în care ai plasat comanda.

Fișierele unui logo final

Ce sunt și la ce se folosesc

Am vrea să explicăm puțin la ce se referă fișierele unui logo final, așa cum sunt menționate în pachetele noastre. În primul rând, acestea se referă la fișierele cu ajutorul cărora îți vei putea folosi logo-ul, atât în mediul online cât și offline. Fișierele sunt pregătite la finalizarea unui proiect, în momentul în care o variantă de logo finală a fost decisă și confirmată.

La finalizarea unui proiect, vei primi logo-ul în mai multe versiuni și variante de fișiere. Versiunile de logo pe care le vei primi sunt:

Variantele de fișiere ale logo-ului final pe care le vei primi, sunt:

exemplificare-fisiere-logo-design-brandcreators-identitate-vizuala-03
design-cover-facebook-logo-social-media

Logo format social media

Ce este mai exact?

Prin crearea unui logo de social media ne referim mai exact la pregătirea logoului în format ce poate fi folosit ca poză de profil pe rețelele de socializare. Aceste fișiere sunt pregătite astfel încât logoul să fie în poziția vizuală perfectă, evitând a se tăia elemente din el sau a fi descentrat.

Pozele de profil de pe rețelele de socializare sunt cele mai vizibile elemente dintr-o pagină, fiind implementate oriunde apare pagina ta. De aceea, este important să te asiguri că poza folosită este corect plasată și că exprimă profesionalism.

Design cover social media

Facebook, twitter, linked in ș.a.

Cu ajutorul unui design de cover îți poți customiza și personaliza paginile de social media, astfel încât să reprezinte compania ta.

În crearea unui design de cover de social media noi ne asigurăm ca, pe lângă concordanța acestuia cu afacerea ta, imaginea folosită să fie optimizată pentru diferite device-uri.

Este inevitabil a nu se tăia elemente dintr-un cover, atunci când o pagină este vizualizată de pe diferite device-uri. Important este a se construi design-ul astfel încât elementele cheie să rămână mereu vizibile, iar mesajul transmis să fie același, indiferent dacă profilul tău va fi vizualizat de pe smartphone sau PC.

Manual identitate vizuală

Ghid de folosire a identității vizuale

manual-identitate-vizuala-style-guide-preview-brandcreators-03

Dintr-un scurt ghid logo vei putea afla culorile și fonturile prezente în logo-ul tău final. Dar cu ajutorul unui manual de identitate vizuală vei afla cum să folosești logo-ul mai departe, cum să nu îl folosești, cum să construiești elemente vizuale care să reprezinte o continuitate a identității business-ului tău și alte instrucțiuni importante pentru o implementare corectă 

exemplu-design-carti-vizita-foaie-antet-brandcreators-1

Design de papetărie

Cărți de vizită și foaie antet

La crearea unui design pentru cărțile de vizită și foaie antet se va urma stilul și regulile de identitate vizuală deja stabilite la dezvoltarea logo-ului final.

Cărțile de vizită se vor livra cu detaliile pentru o persoană, dar se pot pregăti și fișiere ce pot fi modificate cu ajutorul unor software-uri de editare vectorială (Adobe Illustrator, Corel Draw). În schimbul unui cost suplimentar, putem pregăti fișiere cu detaliile pentru toate persoanele necesare.

Design-ul pentru foaia antet va fi livrată cu detaliile companiei și pot fi solicitate fișiere editablie, la fel ca la cărțile de vizită.

Design wallpaper

Pentru PC-urile din biroul firmei

Un wallpaper personalizat este o metodă plăcută de a “brandui” calculatoarele din biroul business-ului tău. Este un element ce ajută la instalarea identității vizuale.

Wallpaper-ul poate fi folosit și ca screensaver pe toate televizoarele și device-urile din sediul firmei, astfel încât logo-ul să fie vizibile oricând acestea nu sunt folosite.

exemplificare-fisiere-logo-design-brandcreators-identitate-vizuala-02

Backup fișiere

Dacă nu le mai găsești, le avem noi

Fiind tot mai greu să găsești fișierele pe care le cauți, noi vrem ca măcar pentru identitatea vizuală a business-ului tău să ai unde să le găsești! De aceea, noi vom avea mereu un backup pentru fișierele finale pe care le-am pregătit pentru tine. Atunci când le cauți, doar trimite-ne un mail și se rezolvă.

Dacă pachetul ales de tine nu acoperă backup-ul fișierelor sau a trecut deja perioada inclusă, asta nu înseamnă că noi le vom șterge. Nu, doar că va exista un cost suplimentar ce va trebui achitat pentru a primi fișierele necesare.

Proiectul tău a fost trimis!

Confirmare de trimitere

Acest mesaj reprezintă o confirmare că proiectul tău a fost trimis cu succes către noi. A fost trimis un mesaj de confirmare și către adresa de e-mail introdusă în formular.

Te vom contacta în cel mai scurt timp pentru a confirma și a pune la punct toate detaliile pentru a începe dezvoltarea proiectului tău!