Dezvoltarea proiectului manteamate a necesitat dezvoltarea unei identități vizuale care reprezinte brandul.
Logoul final este unul de tip wordmark, în care denumirea brandului este logoul în sine. Fiind formate doar din denumirea brandului, logourile de tip wordmark tip să fie printre cele mai unice și personalizate tipuri de logouri. Acestea ajută atât la reținerea mai ușoară a identității vizuale, cât și a denumirii de brand.
Dar pentru a face acest acest logo cât mai unic, am mers un pas mai departe, astfel:
- Fiind deja o denumire plăcută și ușor de pronunțat, am ales un font clar și serios, pentru a-l face cât mai citeț.
- Pentru a-i aduce un plus de unicitate, literele "t" au fost modificate pentru a include ca simbol de triunghi, ce a fost folosit mai departe ca element definitoriu și distinctiv în implementarea identității vizuale.
Creăm identități vizuale strategice pentru branduri memorabile.
Vrei un site care să inspire încredere și care să te aducă mai aproape de audiența ta?
După finalizarea logoului, am lucrat la dezvoltarea unui site de prezentare cu scopul de a prezenta afacerea și serviciile acesteia. Site-ul a fost creat ca și continuitate a identității vizuale definite, folosind stilul, culorile și elemente vizuale definitorii.
Site-ul final este rapid, adaptabil pentru orice tip de device și ușor de folosit. Pentru a vizita o versiune live a site-ului, dați click pe imaginea de mai jos.









