Creăm logouri personalizate și identități vizuale memorabile.

Logoul tău este prima impresie pe care o faci clienților.
Noi te ajutăm să creezi una memorabilă.

Logoul tău este prima impresie pe care o faci clienților. Noi te ajutăm să creezi una memorabilă.

Experiența pe care o aplicăm fiecărui proiect

Sau de ce să lucrezi cu noi este alegerea potrivită.

Pachetele de logo pe care le căutai

Corecte, transparente și configurabile. Potrivite oricărui tip de business.

Testimoniale

Păreri sincere. Clienți mulțumiți.

"Și-au dat seama foarte repede ce ne dorim și de ce avem nevoie."

creare-logo-firma-parfumuri-producator-startup

Alexandrina

Co-founder EMIRAI

"Cea mai profesionistă colaborare avută cu vreo firmă din România!"

e-scutere logo

Bogdan

e-scutere.ro

"Un parteneriat de succes din toate punctele de vedere."

review-tournesol-simbol-png

Irina

tournesol.ro

Pașii unei colaborări

Proces bine definit. Complet online.

01

Dăm start proiectului.

Completezi formularul pentru a ne trimite proiectul tău și pregătim toate documentele colaborării: contract, document de briefing și proforma pentru avans de 50%.

02

Creăm primele concepte de logo.

Lucrăm în baza informațiilor din documentul de briefing pentru a dezvolta primele modele de logo, apoi ne vom folosi de feedback-ul tău pentru ajustări, dacă vor fi necesare.

03

Logoul afacerii tale este gata!

Se achită factura finală de 50% și se pregătesc toate fișierele incluse în pachetul ales. Acum ai tot ce îți trebuie pentru a implementa noua identitate vizuală a afacerii tale!

Vrei să dăm start proiectului tău?

Completează formularul de comandă.

Hai să începem!

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de confidențialitate și Termenii de utilizare Google.

Întrebări frecvente

Răspunsuri la întrebările frecvente primite din partea clienților.

Ce este un logo sau o siglă?

Un logo (sau siglă) este elementul principal al identității vizuale a unui brand. Poate fi un simbol, un text stilizat sau o combinație a acestora, având rolul de a reprezenta și diferenția vizual o companie, un produs sau o organizație. Logoul dă tonul graficii în toate materialelor de design care fac parte din identitatea vizuală a unui brand. Află mai multe detalii în articolul nostru: "Ce este un logo și cum îți poate ajuta afacerea".
Identitatea vizuală reprezintă ansamblul elementelor grafice care definesc imaginea unui brand. Aceasta include logoul, paleta de culori, tipografia, stilul grafic, elementele vizuale și regulile de utilizare. Scopul identității vizuale este de a crea o imagine unitară, ușor de recunoscut și memorabilă, care să comunice valorile și personalitatea brandului în mod coerent pe toate canalele.
Practic, „logo” și „siglă” reprezintă același lucru: elementul principal în identitatea vizuală a unui brand. Diferența principală este că „siglă” este termenul utilizat în limba română, iar „logo” este denumirea internațională. Tradițional, sigla este mai des asociată cu inițiale, monograme sau abrevieri (ex: IBM, NASA, BMW), în timp ce logo-ul poate include și un simbol grafic. În practică, însă, cele două termene sunt folosite pentru orice tip de logo: text, simbol, emblemă, monogramă sau altele.
Prețurile pentru crearea unui logo sau a unei sigle le găsești aici sus și pot varia în funcție de necesitățile proiectului tău.
Da, pentru toate proiectele de logo design se percepe un avans de 50% din valoarea contractului, calculat în RON la cursul BNR de la data proformei. Proforma se va trimite și achita la semnarea contractului de colaborare.
Desigur! Dacă nu știi ce pachet ți se potrivește, poți citi acest articol - "Ce pachet de logo design ți se potrivește?" - sau poți seta un meeting de 15 minute aici în care vom discuta despre nevoile proiectului tău și soluțiile potrivite pentru tine.
Da, poți începe cu oricare pachet, iar dacă dorești să faci upgrade pe parcursul proiectului, se achită diferența la final.

Descarcă Ghidul Practic

Nu ești hotărât și preferi să iei o decizie informată când vine vorba de imaginea afacerii tale?

Descarcă gratuit ghidul din care vei afla ce face un logo să funcționeze, cum să îl alegi și ce să eviți când îl alegi.

Definim elementele din pachetele de logo

Descoperim împreună fiecare element de design.

Ești pregătit să dăm start proiectului tău?

Briefing strategic

Înainte de a dezvolta primele concepte de logo, vei primi un document de briefing pe care îl vei completa cu informații despre afacerea ta și preferințele legate de identitate.

Prin completarea documentului de briefing stabilim o direcție strategică pentru dezvoltarea primelor concepte de logo. Astfel vom avea un logo final reprezentativ pentru brand și care va rezona cu publicul țintă.

Documentul se completează online.

Logo adaptabil

Prin logo adaptabil ne referim la un logo care preia mai multe forme. Printre acestea se pot număra: logo principal, secundar, emblemă, iconiță și/sau altele, în funcție de necesitățile proiectului.

Scopul unui logo adaptabil este optimizarea implementării unei identități vizuale. Pentru fiecare situație în care logoul este folosit, se va folosi forma acestuia care reprezintă cel mai bine brandul.

importanta-unui-logo-pentru-afacerea-ta

Scurt ghid logo

Fișierul de scurt ghid logo design este un document în care sunt incluse informațiile care stau la baza logoului final: versiuni logo, culori și denumiri fonturi. Folosind aceste consistent aceste informații în identitatea vizuală, afacerea ta va inspira profesionalism și vei crește semnificativ memorabilitatea acesteia.

Practic, te poți gândi la acest document ca la o versiune compactă a unui manual de identitate vizuală.

scurt-ghid-logo-ce-include-ce-este-la-ce-ajuta
ghid-practic-preview-pdf-jpg

Ce trebuie să știi înainte de a crea un logo

Află ce face un logo să funcționeze, ce să eviți și cum începi cu dreptul, din acest ghid practic de 6 pagini.