


Dezvoltarea proiectului Gemelli® a început cu un pachet de dezvoltare identitate vizuală care a inclus părțile de: creare logo, design cărți vizită și foaie antet, scurt ghid logo, poze de profil social media și wallpaper. Astfel a început o colaborare de lungă durată, ce a dus la crearea a o varietate de elemente grafice ca parte a identității vizuale definite inițial.
Câteva dintre elementele create vor fi expuse pe această pagină de prezentare a proiectului de dezvoltare identitate vizuală pentru clientul Gemelli®. Dar mai întâi vă prezentăm designul final al cărților de vizită și al foii antet, în imaginea alăturată.

Împreună construim o identitate vizuală pentru firma ta, care să rezoneze cu publicul tău țintă.

Unul dintre proiectele ce au urmat după definirea identității vizuale a fost crearea unor afișe publicitare care urmau a fi expuse în stații de autobuz.
Primul afiș, cel din imaginea anterioară, avea scopul de a promova sloganul „Pizza de 5 stele” alături de numărul de telefon la care se pot plasa comenzile, și a forma o legătură între cele două.
Un al doilea afiș a fost creat în același stil, dar mesajul a fost puțin modificat pentru a servi un nou scop, acela de a promova faptul că „Pizza de 5 stele” se putea comanda acum și online, de pe site-ul clientului.
La dezvoltarea acestor afișe s-a mers pe paleta de culori definită în identitatea vizuală, folosind negru ca parte de fundal și alb cu galben în text, pentru a oferi un contrast puternic. Alături de aceste elemente a fost adăugată poza unei pizze pentru a livra mesajul a se înțelege cât mai rapid ce promovează afișele.

Vrei un site care să inspire încredere și care să te aducă mai aproape de audiența ta?
La cererea clientului a fost dezvoltat un logo secundar, care urma a evidenția numele brandului, deja înregistrat la OSIM. Logo-ul secundar a fost dezvoltat ca o continuitate a identității vizuale deja dezvoltate, folosindu-se aceeași paletă de culori și aceeași familie de fonturi. Scopul acestuia a fost de a fi folosit ca semnal luminos la locații, a fi plasat pe autoturisme și materiale publicitare, fiind chiar folosit concomitent cu logo-ul principal.


Mai departe vom expune mai multe elemente de design dezvoltate de-a lungul timpului, în care vor putea fi observate ambele logo-uri, câteodată chiar împreună. S-a lucrat la a expune identitatea vizuală într-un mod continuu și uniform în toate aceste elemente, folosind culorile, familiile de fonturi și stilurile deja definite.
Elementele de design se vor expune individual alături de denumirile lor, după cum urmează.
Realizare design pliant tri-fold


Realizare design calendar 2018


Realizare design flyere publicitare


Realizare design casete meniu



Realizare design afiș smart meniu

Realizare design postere de produs


