Împreună construim o identitate vizuală pentru firma ta, care să rezoneze cu publicul tău țintă.
Fiind o companie consacrată și cu o identitate vizuală deja dezvoltată, pentru GravoLAB am avut plăcerea de a lucra la dezvoltarea de elemente grafice care să fie în stilul și imaginea companiei.
Printre acestea se numără și elemente de design de papetărie, cum ar fi: design cărți de vizită, design de catalog în stil trifold și design foaie cu antet, toate fiind prezentate pe această pagină.





Continuăm prezentarea cu câteva articole publicitare care servesc diferite scopuri. Printre aceste articole merită menționate:
- Un design de afiș cu scopul de a promova joburi și cariere disponibile, urmând a fi promovate în localitatea unde își are sediul compania.
- O reclamă ce urma a fi introdusă într-o hartă de tip trifold a regiunii Câmpulung, Argeș.
- O reclamă A4 ce a fost introdusă într-o revistă din industria de termoformare în care activează GravoLAB.


Am avut oportunitatea de a lucra la dezvoltarea unui design deosebit pentru ambalarea tricourilor personalizate ale companiei, cu scopul de a le transforma în cadouri speciale.
Am creat un design atrăgător pentru cutiile în care vor fi împachetate tricourile. Apoi am creat un design pentru pungile care vor fi oferite cadou în timpul expozițiilor. Am menținut un stil grafic coerent, utilizând elemente grafice care au fost inițial dezvoltate pentru catalogul companiei.
Acestea nu sunt doar simple ambalaje, ci devin instrumente valoroase în timpul expozițiilor la care clientul participă. Clientul oferă aceste produse gratuit în timpul expozițiilor, în vederea promovării produselor și serviciilor sale.
Prin intermediul acestor designuri personalizate, se dorește a atrage atenția publicului și a sublinia calitatea și profesionalismul oferite de companie.


Vrei un site care să inspire încredere și care să te aducă mai aproape de audiența ta?
Pe lângă partea de elemente de design care să ajute în promovarea companiei pe perioada expozițiilor (și nu numai), am lucrat și la crearea designului pentru standul de la expoziție. Mai exact, noi ne-am ocupat de partea de design de bannere rollup care au fost expuse pe pereții standului, create în stilul grafic al companiei și prezentând produsele acesteia.


În încheiere, ne bucurăm să vă prezentăm proiectul de redesign pentru site-ul de prezentare al GravoLAB. Scopul refacerii site-ului a fost modernizarea design-ului și actualizarea informațiilor despre serviciile, produsele și activitatea companiei.
Site-ul a fost creat în limba Engliză și apoi a fost tradus în alte două limbi, limba Germană și limba Rusă, astfel încât acesta să fie cât mai accesibil pentru clienții companiei și publicul țintă.
