Creăm identități vizuale strategice pentru branduri memorabile.
Misiunea proiectului a fost de a crea un logo modern, minimalist, ușor de recunoscut și asociat cu domeniul de activitate și numele business-ului.
S-a îndeplinit misiunea prin crearea unui simbol definitoriu, care include scutecul (denumirea brandului) plasat într-o picătură (conexiunea cu incontinența urinară).
Pentru acest proiect a fost creat și un scurt ghid logo, un fișier ce include detalii despre logo-ul final, cum ar fi culorile logo-ului în variantele CMYK, RGB, HEX și Pantone (PMS).
Folosirea elementelor din acest scurt ghid ajută la dezvoltarea de noi elemente de branding ce vor oferi o continuitate în identitatea vizuală. Această continuitate ajută la o implementare corectă a identității vizuale.
Vrei un site care să inspire încredere și care să te aducă mai aproape de audiența ta?
Pe lângă partea de creare logo, am mai lucrat la dezvoltarea unei serii de bannere pentru magazinul online al clientului. Acestea au fost create pentru a reprezenta categorii de produse, produse promovate și/sau oferte. O parte din bannerele create pot fi vizualizate în galeria următoare:









