


În dezvoltarea proiectului Thinkviser am avut misiunea de a construi o identitate vizuală modernă, unică și serioasă, care să reprezinte compania în activitatea sa. Am reușit să realizăm acest lucru prin crearea unui logo adaptabil ce poate fi folosit în 2 layout-uri: unul lat și unul cu un layout înalt/pătrățos. Scopul acestor layout-uri este de a fi folosite în diferite situații, pentru a maximiza impactul identității vizuale.
În dezvoltarea logoului – pe lângă crearea unui simbol unic – denumirea brandului a fost creată cu un font custom made, special pentru acest proiect.

Împreună construim o identitate vizuală pentru firma ta, care să rezoneze cu publicul tău țintă.

Odată finalizată dezvoltarea logoului Thinkviser, s-au dezvoltat o varietate de elemente de branding care au ca scop implementarea identității vizuale și comunicarea vizuală a brandului.
Printre aceste elemente se numără și designul cărților de vizită și a foii antet. Acestea au fost create folosind elemente vizuale din logoul final, culorile identității vizuale și fonturi asemănătoare celui creat pentru textul din logo.



Pentru acest proiect a fost creat și un scurt ghid logo, un fișier ce include detalii despre logo-ul final, cum ar fi culorile logo-ului în variantele CMYK, RGB, HEX și Pantone (PMS).
Folosirea elementelor din acest scurt ghid ajută la dezvoltarea de noi elemente de branding ce vor oferi o continuitate în identitatea vizuală. Această continuitate ajută la o implementare corectă a identității vizuale.

Vrei un site care să inspire încredere și care să te aducă mai aproape de audiența ta?
Pe lângă partea de creare logo, design cărți de vizită și foaie antet, am lucrat și la dezvoltarea unui site de prezentare cu scopul de a prezenta afacerea și serviciile acesteia. Site-ul a fost creat ca și continuitate a identității vizuale definite, folosind stilul modern al acesteia, culorile și elemente vizuale definitorii.
Site-ul final este rapid, adaptabil pentru orice tip de device și ușor de folosit.
În continuare poate fi văzută identitatea vizuală aplicată pe mai multe elemente de branding dezvoltate pentru acest brand, printre care: ecuson pentru angajați, semnalistică, wallpaper și cană.



